ستایش ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ستایش

تعطیلات نوروز 1390

1390/1/14 9:12
نویسنده : ستایش
419 بازدید
اشتراک گذاری
 
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوستای قشنگم . چقدر دلم براتون تنگ شده بود  تعطیلات خوش گذشت ؟ به من که خیلی خوش گذشت رفتم خونه مامان لیلا . یه عالمه دوستای خوب داشتم که تا حالا ندیده بودمشون مثل بابابزرگ - خاله محبوبه - خاله نسرین - خاله زهرا - عزیز خانم - خاله آزاده - پارسا - کامیار - سپنتا - خاله مهری .... اووووووووه نمی دونین چه خبر بود  تازه مامانم یه عالمه دختر خاله های باحال هم داشت هی بهم می گفتن نفسسسسسسسسسسس . تازه عروسی دایی مرتضی هم بود من و مامانم باهاشون عکس انداختیم ولی نمی تونم عکسشو براتون بزارم که ببینین مامانم دعوام می کنه  ایشااله به همتون خوش گذشته باشه و سال خوبی داشته باشین . دوستون دارم .


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستایش می باشد