ستایش ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

ستایش

واکسن 18 ماهگی

1391/10/26 13:49
نویسنده : ستایش
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونا . خوبین ؟ من که اصلا خوب نیستم شما که نمی دونین چقدر درد داشت تازه مامان جونم هم پیشم نبود . دیروز صبح مامان منو سپرد دست عمه آزاده من که نمی دونستم کجا می رم وقتی منو گذاشت تو کالسکه خیلی خوشحال بودم فکر کردم می ریم تفریح بعدش رفتم یه جایی که دو تا خانوم بودن یکیشون بهم خندید اول منو گذاشت تو ترازو گفت 10 و 400 بعد با یه متر قدمو اندازه گرفت گفت 81 . بعد یه چیزی زد به دستم که صدای جیغمو تا آسمون برد گریهتازه بی انصاف بعدش شلوار مو کشید پایین یه دونه از همونا تازه محکمترش به پام زد نمی دونین مردمو زنده شدم از همه بدترش این بود که مامانی نبود تا بغلم کنه دلم می خواست موهای خانومه رو بکشم تازه با عمه هم قهر کردم قهر وقتی مامان اومد دنبالم خیلی تب داشتم تا صبح حالم بد بود و هی گریه می کردم تازه از درد پا نمی تونستم راه برم ولی خوب بود چون مامان 2 روز نرفت سرکار و موند خونه پیشم  لبخند خلاصه سرتونو درد نیارم خیلی بد بود چشتون روز بد نبینه . ولی دوستای گلم خوبیش اینه که واکسن 18 ماهگی آخرین واکسنه حالا حالا ها دیگه واکسن ندارم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
20 مرداد 92 11:08
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
hldvlpln
7 آبان 92 19:41
آجی اگه تو نبودی من باکی بازی میکردم؟راستی اتاقت خیلی قشنگ شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی بابام پلیس شده دیگه کم میبینمش.داداش امیرررررررررررررررر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستایش می باشد