ستایش ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ستایش

بابایی گلم روزت مبارک

1390/3/25 11:48
نویسنده : ستایش
607 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                     

سلام بابایی گلم . امروز می خوام خودم تنهایی باهات حرف بزنم و بگم همون قدری که تو منو دوست داری منم دوستت دارم .

من از همین الانم مهربونی هاتو می بینم . اینکه واسه اومدن من چقدر شاد و خوشحالی . چقدر ذوق و شوق اومدنمو داری

بابایی وقتی رو شکم مامانم دست میکشی و منو ناز میکنی دلم می خواد بغلت کنم و یه عالمه ببوسمت . آخه تو خیلی خوبی و من خیلی دوستت دارم . امشب از تو دل مامانی می خوام دستای کوچولومو واسه تشکر از خدای مهربون رو به آسمون بگیرم که برام یه بابا از جنس خودش پاک و مهربون انتخاب کرده .

بابایی منم عین تو بی تاب اومدنم . دلم می خواد زودی همه این چند روز بگذره تا بیام و بپرم تو بغلت . برات یه عالمه لبخند ناز و شیرین بزنم تا بدونی منم خیلی دوستت دارم .

 قول میدم دختر خوبی باشم و مامان و بابام رو اذیت نکنم . دلم می خواد همه خوبی ها و قشنگی های دنیا مال تو باشه تا منم کنار تو  و مامانی خوشبخت ترین بچه روی زمین باشم .

یه عالمه می بوسمت بابایی مهربونم . روز قشنگتو بهت تبریک میگم و قول میدم اگه خدا بخواد سال دیگه همین موقع خودم با دستای کوچولوم بهت کادو بدم و کلی لپای نازتو ببوسم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستایش می باشد