ستایش ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ستایش

من مامانمو دوست دارم

1390/2/8 8:12
نویسنده : ستایش
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم .

امروز یه کم دلم قصه داره  آخه مامان جونم امروز ناراحته اینقدر که این پله ها رو بالا و پایین می ره من خسته شدم . یه آقای بی تربیت امروز با مامانم بد صحبت کرد   اونا فکر می کنن من نمی شنوم ولی من الان خیلی بزرگ شدم می فهمم وقتی بابام بهم می گه ستایشم خوبی ؟  خدایا من و تو می دونیم که مامانا چقدر مهربونن پس ... 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
1 اسفند 89 9:55
سلام ستایش و مامان ستایش جونم امروز مامانت رفته از دانشگاه مرخصی بگیره به خاطر تو قدر مامان گلت رو بدون جوجه
نگار
1 اسفند 89 12:39
سلام ستایش جون غصه نخور اون آقاهه بی تربیته... من دیروز اومدم دیدمش... به من گفت پدر سوخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستایش می باشد