ستایش ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ستایش

من دارم بزرگ می شم

1390/3/1 9:16
نویسنده : ستایش
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها . سلام دوستای خوبم . اومدم بگم من دارم بزرگ می شم آخه دیروز با مامان رفته بودیم سونوگرافی همونجا که از رو شکم مامانا بچه کوچولوها رو می بینن که بفهمن ما چه شکلی هستیم . 

niniweblog.com

خانم دکتر به مامانم گفت دخترت الان 32 هفته و 3 روزشه . نوزدهم یا بیستم تیر ماه هم به دنیا می یاد تازه وزنش هم 2 کیلو شده . مامان جانی خیلی خوشحال شد که من دارم زود بزرگ می شم تازه میدونین چیه آخه مامانم مثل من توی تیر ماه به دنیا اومده . به قول خاله ندایی چه جالب .

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگار
1 خرداد 90 10:38
سلام دوست جونیییییییی مواظب خودت باش، زیاد ورجه وورجه نکن.. تا سالم و چاقالوو به دنیا بیای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستایش می باشد